Dag 5– Vrijdag 27 juni 2014 - Reisverslag uit Taormina, Italië van V-J - WaarBenJij.nu Dag 5– Vrijdag 27 juni 2014 - Reisverslag uit Taormina, Italië van V-J - WaarBenJij.nu

Dag 5– Vrijdag 27 juni 2014

Door: J

Blijf op de hoogte en volg V-J

27 Juni 2014 | Italië, Taormina

Buongiorno la famoglia e glis amici,

Vrijdag 27 juni 2014 deze dag hebben we niet heel veel gedaan, want ja soms moet je gewoon een dagje hebben waarbij je lekker kan relaxen. Nou van dat relaxen was niet veel gekomen uiteindelijk. V wist nog een andere trap naar beneden maar waar je dan uit zou komen bij het treinstation. Tuurlijk gingen we dat doen want naar beneden is niet zo erg. Nou dit trappetje die we uiteindelijk genomen hebben (Niet de goede dus.) was dus wel erg. Half met leuning of treden die je amper zag door het zand en zelfs een stukje waar je dus over zand moest lopen naar beneden waarbij V bijna onderuit ging doordat het dus droog zand is en dus schuift, Dat was best wel een eng momentje. Eenmaal dat hele trappetje afgelopen kwamen we bij beneden in Giardini Naxos. Eerst zijn we het treinstation(Ja er rijd hier dus een trein op het eiland, maar is wel duur) gaan bekijken. En daarna zijn we gaan lopen langs allemaal kleine winkeltjes. Ook weer de jacht naar Scheercrème was weer geopend, Helaas weer niet gevonden. We zijn daarna lekker richting het puntje gelopen van het strand en hebben we onderweg iets makkelijks gegeten, vanuit dat puntje kon je naar Taormina kijken. Na aardig wat kilometers te hebben gelopen besloten we om wel met de bus terug te gaan. We waren rond 10:30 vertrokken en kwamen rond 15:45 terug in het hotel. Na even wat gerelaxt te hebben zijn we nog weer richting het supermarkt gegaan om weer wat drinken te halen en daarna hebben we omgekleed en rond 20:30 zijn we aan tafel gegaan bij V zijn favo restaurantje. Waar we weer heerlijk hebben gegeten. Rond 00:00 gingen we terug naar het hotel en zijn we gelijk gaan slapen. Want we moesten weer vroeg op voor onze tweede excursie.

Uiteindelijk hebben we besloten om de verslagjes de dag erna te schrijven in de middag want het is toch wel lekker om als we laat terug komen gelijk te gaan slapen.

Zo tot morgen maar weer 

Buonasera!