Dag 6 – Zaterdag 28 juni 2014 - Reisverslag uit Taormina, Italië van V-J - WaarBenJij.nu Dag 6 – Zaterdag 28 juni 2014 - Reisverslag uit Taormina, Italië van V-J - WaarBenJij.nu

Dag 6 – Zaterdag 28 juni 2014

Door: J

Blijf op de hoogte en volg V-J

28 Juni 2014 | Italië, Taormina

Buongiorno la famoglia e glis amici,

Zaterdag 28 juni 2014, Wat zou deze dag ons brengen. We hadden vandaag onze tweede excursie een dagje shoppen in Sicilia Outlet Village. Om 09:00 moesten we bij de bus Terminal zijn waar de bus dan iedereen ophaalt. Dus vroeg de wekker en op tijd ontbijten. Eenmaal in de bus moesten we ongeveer nog 1,5 uur rijden en zijn we beide inslaap gevallen want het was toch wel erg vroeg als je laat gaat slapen. Eenmaal daar aangekomen kregen we een foldertje en een kortingskaart waarmee je op kleding/schoenen/accessoires etc. wat niet afgeprijsd was 10% korting kreeg. Nou was heel veel al afgeprijsd met 30% tot 70% korting. En dan betaalde je daar ook nog is niet de volle pond voor maar bijna bij alles was er ongeveer de helft af in verband met de “outlet”. Eerst hebben we een rondje gedaan wat is er en wat kan je ongeveer waar kopen. Toen zijn we gaan lunchen en begonnen we de ronde voor het kopen. Eerst heeft J 2 nagellakjes gekocht bij “Kiko” en daarna de “Armani outlet”, hier hebben we ongeveer 1 uur rond gelopen, gekeken en gepast. En zijn we de winkel uitgelopen met natuurlijk iets leuks. Daarna de “Armani outlet” met casual kleding daar konden we helaas niet leuks vinden. Volgende winkel “Gucci” één van de grootste panden in de outlet dus maar even een kijkje nemen ook daar niet geslaagd. Vervolgens gingen we op jacht naar een donker paars of donker rood overhemd voor V. Tot we langs de “versace” winkel liepen ook even gauw binnen kijken en daar hebben we ook nog iets leuks gekocht. Toen was onze tijd alweer bijna voorbij en moesten we weer richting de bus voor de terug weg van 1,5 uur. Rond 17:00 waren we terug en zijn we eerst naar het hotel gegaan. Spullen droppen beetje bijkomen en vervolgens weer richting het centrumpje de “Corso umberto” om te gaan eten. V. heeft zich weer laten scheren bij de barbier en toen zijn we doorgelopen. Vandaag even niet ons standaard restaurantje maar V wist een restaurantje waar ze lekkere mosselsoep hadden dus dat gingen we even uitproberen. Als voorgerecht had V. Mosselsoep en J. had daar beetje van mee. Hoofdgerecht had V: gepaneerde kipfiletjes met Spinazie en J: Mixed grill van Vis en spinazie. De gerechten kwamen wel erg snel na mekaar dus dat was wel even lastig voor J. Maar uiteindelijk heerlijk afgesloten met een Hazelnoten wijn, dit was echt super lekker! Daarna zijn we toch nog even doorgelopen naar het restaurantje en hebben daar zo nog een tiramisu gegeten en limoncello gedronken. Nadat we nog gezellig met de eigenaar hebben zitten praten. Zijn we rond 23:30 weer richting het hotel gegaan om ons mandje weer in te gaan.

Het was een lange en vermoeide dag maar zeker geslaagd!

Morgen een dagje strand..

Buonasera!